Darmowa dostawa - paczki kurierskie do 30 kg przedpłacone od 99 zł | Dla towarów z magazynu głównego WYSYŁKA do 24H | Możliwość zakupu na RATY

Jak kupować

PYTANIA I ODPOWIEDZI


Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Nie, założenie konta nie jest obowiązkowe - można składać zamówienia bez rejestracji i logowania. Mimo to, zachęcamy do rejestracji, która daje takie korzyści jak podgląd statusu realizacji zamówień, podgląd historii zakupów, brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach, czy możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.

Jak mogę zamówić produkt dostępny “na zamówienie”?

Status dostępności “na zamówienie” oznacza, że aktualnie nie mamy tego produktu na naszym magazynie, ale możemy go sprowadzić od dostawcy w terminie od 2 do 5 dni. W celu zamówienia takiego produktu prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży klikając przycisk "Zapytaj o produkt" na stronie produktu lub kontaktując się telefonicznie 512 22 33 33 bądź mailowo sprzedaż@terme.pl.

Potrzebuję porady technicznej. Gdzie mogę się o nią zwrócić?

Nasi konsultanci techniczni czekają na Twoje pytania. Pozostajemy do dyspozycji pod numerem telefonu 512 22 33 33 oraz mailowo sprzedaż@terme.pl. Zachęcamy także do korzystania z funkcji "Zapytaj o produkt" na stronie produktu.

Jakie są formy płatności za zamówienie?

Aktualne formy płatności są wymienione na stronie tutaj. Każda z tych form jest w pełni bezpieczna oraz stanowi dowód zakupu dokonanego w sklepie.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji uzależniony jest od godziny złożenia zamówienia i tego czy towar znajduje się na naszym magazynie głównym. Wszystkie zamówienia złożone do godziny 12.00 na towar dostępny na naszym magazynie głównym są wysyłane jeszcze tego samego dnia (o ile jest to dzień roboczy), zaś te po godzinie 12.00 - następnego dnia roboczego.

Jakie są metody dostawy zamówień?

Naszymi partnerami logistycznymi są firmy kurierskie GLS oraz GEIS. Każdego dnia roboczego odbierają od nas przesyłki i dbaja o dostarczenie ich do Klientów w odpowiednim czasie. Koszt dostawy jest uzależniony od wagi zamówienia i formy płatności. Sprawdź aktualne koszty dostawy.

Czy istnieje płatność przy odbiorze przesyłki (za pobraniem)?

Tak, każdy Klient zamawiający produkty w naszym sklepie otrzymuje nie tylko szybką i sprawdzoną dostawę, ale także możliwość płatności kurierowi przy odbiorze, czyli płatności za pobraniem. 

Ile mam dni na zwrot towaru?

Każdy konsument ma 14 dni na zwrot. Koszt odesłania zwrotu pokrywa Kupujący. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się na stronie zwroty i reklamacje.

Jak mogę złożyć reklamację?

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, Klient będący konsumentem ma prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć w formie elektronicznej za pomocą linku "Chcę zareklamować produkt" lub wysłać na adres e-mail: sprzedaż@terme.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Trojaczkowice 5, 24-220 Trojaczkowice. Okres rozpatrywania zgłoszenia reklamacyjnego następuje w ciągu 14 dni. Więcej informacji na stronie zwroty i reklamacje. Rękojmia jest wyłączona w przypadku przedsiębiorców.

Czy ceny podlegają negocjacjom?

Ceny produktów oferowanych w naszym sklepie internetowym są cenami podstawowymi. Oznacza to, że w zależności od okresu podlegają one rabatom i promocjom. Dodatkowym atutem naszego sklepu są wyprzedaże, w ofercie których każdy Klient będzie miał szansę odszukania standardowych i nietypowych produktów w atrakcyjnych cenach.

Gdzie mogę się zwrócić w przypadku dodatkowych pytań?

W przypadku wystąpienia wątpliwości, pytań bądź problemów zachęcamy do bezpośredniego kontaktu - pozostajemy do dyspozycji pod numerem telefonu 512 22 33 33 oraz mailowo sprzedaż@terme.pl.

pixel