Jak kupować?

Pytania i odpowiedzi

Czy muszę się zarejestrować żeby złożyć zamówienie?

Nie,założenie konta nie jest obowiązkowe - można składać zamówienia bez rejestracji i logowania. Mimo to zachęcamy do rejestracji, która daje takie korzyści jak podgląd statusu realizacji zamówień, podgląd historii zakupów, brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach, czy możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.

Jak mogę zamówić produkt dostępny “na zamówienie”?

Status dostępności “na zamówienie” oznacza, że aktualnie nie mamy tego produktu na naszym magazynie, ale możemy go sprowadzić od dostawcy w terminie od 2 do 5 dni. W celu zamówienia takiego produktu prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży klikając przycisk ZAPYTAJ O PRODUKT na stronie produktu lub kontaktując się telefonicznie 512 22 33 33 bądź mailowo sprzedaż@terme.pl.

Potrzebuję porady technicznej Gdzie mogę się o nią zwrócić?

Nasi konsultanci techniczni czekają na Twoje pytania. Pozostajemy do dyspozycji pod numerem telefonu 512 22 33 33 oraz mailowo sprzedaż@terme.pl. Zachęcamy także do korzystania z funkcji ZAPYTAJ O PRODUKT na stronie produktu.

Jakie są formy płatności za zamówienie?

Aktualne formy płatności są wymienione na stronie tutaj. Każda z tych form jest w pełni bezpieczna oraz stanowi dowód zakupu dokonanego w sklepie.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji uzależniony jest od godziny złożenia zamówienia. Wszystkie zamówienia złożone do godz, 13 na towar dostępny na naszym magazynie są wysyłane jeszcze tego samego dnia (o ile jest to dzień roboczy), zaś te po godz. 13 - następnego dnia roboczego.

Jakie są formy dostawy zamówień?

Naszymi partnerami logistycznymi są firmy kurierskie DPD oraz PEKAES. Każdego dnia roboczego odbierają od nas przesyłki i dbaja o dostarczenie ich do Klientów w odpowiednim czasie. Cena dostawy jest uzależniona od wagi zamówienia. Sprawdź aktualny cennik kosztów dostawy.

Czy istnieje płatność przy odbiorze?

Tak, każdy Klient zamawiający produkty w naszym sklepie, otrzymuje nie tylko szybką i sprawdzoną dostawę, ale także możliwość płatności przy odbiorze, czyli za pobraniem wybierając przesyłkę kurierem DPD. 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Niestety odbiór osobisty nie jest możliwy. Prosimy o skorzystanie z form dostawy wymienionych tutaj.

Ile mam dni na zwrot towaru?

Każdy konsument ma 14 dni na zwrot. Koszt wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący. Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument zakupu oraz formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się na stronie zwroty i reklamacje.

Jak mogę złożyć reklamację?

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, klient będący konsumentem ma prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sprzedaż@terme.pl lub drogą pocztową na adres ul. Anny Walentynowicz 3, 20-328 Lublin. Okres rozpatrywania wniosku następuje w ciągu 14 dni. Więcej informacji na stronie zwroty i reklamacje.
Rękojmia jest wyłączona w przypadku przedsiębiorców.

Czy ceny podlegają negocjacjom?

Ceny produktów oferowanych w naszym sklepie internetowym są cenami podstawowymi. Oznacza to,że w zależności od okresu podlegają one rabatom i promocjom. Dodatkowym atutem naszego sklepu są wyprzedaże, w ofercie których każdy Klient będzie miał szansę odszukania standardowych i nietypowych produktów w atrakcyjnych cenach.

Gdzie mogę się zwrócić w przypadku dodatkowych pytań?

W przypadku wystąpienia wątpliwości, pytań bądź problemów zachęcamy do bezpośredniego kontaktu - pozostajemy do Waszej dyspozycji pod numerem telefonu 512 22 33 33 oraz mailowo sprzedaż@terme.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium